رونمایی از دیوان شعر« جذبه موسوی » درسازمان اسناد وکتابخانه ملی

دیوان شعر «جذبه موسوی» و نسخه‌های خطی نفیس به خط زنده‌یاد آیت‌الله سیدعبدالعلی آیت‌اللهی، امام جمعه فقید لارستان، با حضور جمعی از مسئولان و اهالی فرهنگ و هنر، شاعران و مداحان اهل بیت (ع) رونمایی می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، مراسم بزرگداشت و رونمایی از «جذبه موسوی» دیوان شعرحضرت  آیت‌الله سیدعبدالعلی آیت‌اللهی امام جمعه فقید لارستان و گشایش نمایشگاه «نگارستان موسوی» از آثار و نسخه‌های خطی این عالم فرزانه عصر چهارشنبه ۱۰ بهمن در سالن همایش‌های آرشیو ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

رونمایی از «جذبه موسوی» با هدف آشنایی با شخصیت آیت‌الله حاج سیدعبدالعلی آیت‌اللهی و جایگاه هنر در زندگی او انجام می‌شود و نمایشگاه «نگارستان موسوی» از آثار او همزمان با این مراسم در موزه آرشیو ملی ایران برگزار می‌شود.

گردآوری این اثر توسط حسین صبورایی انجام شده و با مقدمه حسین الهی قمشه‌ای همراه است.

همچنین نمایشگاهی از آثار خوشنویسی آیت‌الله حاج سیدعبدالعلی آیت‌اللهی در موزه آرشیو ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران همزمان با این مراسم برپا خواهد شد. مطالب از خبرگزاری ایسنا و تصاویر از سایت آفتاب لارستان و عکاسی محمدمهدی محمدی برگرفته شده است.