پیام تشکرسید محمد حسین آیت اللهی از محبت مردم در طول دوران معالجه ایشان

از محبت‌های شما در طول دوران معالجه‌ام قدردانی می‌کنم

همانطور که می‌دانید دو هفته پیش سید محمدحسین آیت اللهی، فرزند ارشد مرحوم آیت الله آیت اللهی بر اثر یک سانحه رانندگی دچار آسیب‌دیدگی شد و پس از انتقال به بیمارستان شیراز  مورد عمل جراحی قرار گرفت.

پس از این عمل جراحی که توسط دکتر امامی انجام گرفت، حال وی خوشبختانه رو به بهبود و مدتی است از بیمارستان نیز مرخص شده اما با توجه به تهدید شیوع مجدد ویروس کرونا از مردم خواسته تا از مراجعه و عیادت حضوری بپرهیزند.

در مورد تصادفِ مذکور گفتنی است علیرغم متواری بودن راننده خودرویی که با وی تصادف کرده، آقای آیت اللهی هیچ شکایتی در این زمینه مطرح نکرده است.

در همین حال سیدمحمدحسین آیت‌آللهی با ارسال متنی از محبت و احوال‌پرسی تعداد بسیار زیادی از مردم منطقه طی این مدت تقدیر و تشکر کرده است. در بخشی از این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و ادب خدمت مردم شریف و بزرگوار منطقه

در آغاز برخود واجب می‌دانم از لطف و محبتی که همه شما عزیزان همچنین مسئولان ارجمند منطقه درطول دوران بستری و معالجه بنده به انحای مختلف داشتید کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

اگر از حال بنده نیز بخواهید باید عرض کنم به لطف پروردگار عالم، دعای خیر شما و البته دست‌های توانمند و محبت‌های بی‌دریغ جناب دکتر امامی که به حق با انسانیت مثال‌زدنی خود وقف انسان‌های دیگرند، رو به بهبودم.

حقیقتا ما هر چه داریم از برکت رفتار الگوساز و درس‌آموز مرحوم آقا با عامه مردم است و بی‌شک همیشه هم با همین مردم نازنین و بزرگوار خواهیم ماند.

دست تک تک شما را به‌ویژه جامعه معظم و معزز اهل سنت و شیعه را می بوسم و برایتان آرزوی سلامتی و سربلندی می‌کنم.

ارادتمندتان/ سید محمدحسین آیت‌اللهی